Play

Idag har man inte gjort något speciellt , mest tagit det lugnt.
Nu på kvällen har man dock vart ute och lekt lite med Decci och Erika - alltid lika trevligt! :-) Gled lite bil och snacka tjejsnack :P. Mina fina små knastjejer!♥♥


Jag kom dessutom fram till att om jag verkligen nu börjar träna ordentligt och ta hand om mig bättre så blir det att belöna mig själv till våren med en tatuering (under förutsättning att jag har någon inkomst :P).
Dock så är det ju lite tråkigt att det är vinter och ska vara så mycket snö nu så det inte är lika roligt att vara ute och promenera, men men, får göra det bästa av situationen. När jag kommer ner iaf så blir det att åka till Åkersberga och spana in Friskis&Svettis där - ska bli spännande. Såg på deras hemsida att dom hade BOX-pass , I WOULD LOVE THAT!
Var ju så jäkla kul när vi fick prova på det med Nina så det är något jag gärna börjar träna.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0