Dream dream dream.

Idag har det verkligen inte vart nå roligt väder, stora jäkla snöflingor har fallit i stort sett hela dagen, men som tur är har det vart plusgrader ute så allt har smält bort. Hoppas på lite roligare väder imorgon då jag hade tänkt åka in till stan en sväng imorgon, strosa runt i affärer lite, kanske lämna in mitt CV på PocketShop, är ju alltid bra att visa sig IRL och presentera sig så dom får se vem man är och kanske kan bilda sig en uppfattning om en.
Har dessutom slängt in 3 andra jobbansökningar idag, och sen så har man också vart snäll och hjälpt mormor med att deklarera. Inte för att det var speciellt jobbigt då jag gjorde det över telefonen, snabbt och enkelt, några knapptryck och så var det fixat och klart.

Känner verkligen att jag hade velat klippa mig snart. Även fast jag gillar mitt långa hår så hade det vart så skönt att ha en frisyr där man bara behöver spraya lite, ruffsa om och sen så duger håret :-).

Tänk om 3 veckor så blir man hela 21år. Tiden bara flyger förbi. Kan inte säga att det känns något speciellt med att fylla år nu för tiden, dagen är ju över så fort. Men sånt är livet antar jag. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0