Drip Drop.

Idag har det vart grått och tråkigt i stort sett hela dagen. Regnade lite tidigare men nu verkar det ha slutat. Nog för att jag tycker det är mysigt med regn, man blir sådär lite barnslig och får lust att gå ut och hoppa i vattenpölar ;-D. Men idag så har det bara känts tråkigt.



Har nog med att göra att jag går och räknar dagarna lite. Först till 25-26maj och sen den 31maj. Om ändå tiden kunde gå snabbt när man vill att den ska göra det.
Hoppas verkligen jag får tid så jag kan klippa mig när jag kommer upp till Kiruna, känner att det är dags för en ny frisyr, speciellt nu till sommarn.
Som jag skrivit tidigare så blir det nog att klippa lugg, page och become a redhead. En mörk härlig röd färg är jag sugen på.

Vad tros ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0