Liquorice

Dagen började med en tur upp på stan med mor och far, dock blev det inte att fika då det var tametusan smockat med folk på alla fik, och Rost hade dessutom inte öppet.
Men iaf, senare på dagen kände jag mig lite uttråkad så började leka med ljusstaksdekorationer och ja, det var väldigt kul och kändes väldigt juligt!
Och så här blev resultatet tillslut:



Ser ut som om det blir en lugn lördagskväll dessutom, så här såg det ut tidigare.
Tända ljus, Citron/lakrits milkshake och mys med Clemens:



Funderar på att kanske slå på en film och mysa ner mig i sängen med min kära Clemens<3

XOXO/Ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aw, är Clemens vovvenallen? =) Jag hade ta mig tusan också haft en nalle om jag inte haft Stella.

2009-12-06 @ 13:47:36
Postat av: Linda

Gud va fint de du gjort me blommorna va (Y) :)

2009-12-07 @ 14:04:06
URL: http://nogg.se/lindafjallborg
Postat av: Bubblan som bloggar x)

vill du ha en bloggdesign gratis av mig?



Skciak då ett mail till:



[email protected]



Eller en kommentar till min blogg!

2010-01-03 @ 16:13:20
URL: http://fotobiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0