Birdies.

Idag skiner solen igen och fåglar kvittrar så vackert.. blev faktiskt väckt av finfin fågelsång utanför fönstret. =DDD
Solen värmer väldigt skönt, men i skuggan dock är det lite småsvalt. men man överlever ;-DD .
Idag händer det nog inget speciellt, en lugn dag med andra ord.. och det känns förjävla skönt att veta att man icke behöver slänga sig i säng tidigt idag... som sagt, helgen blir liiite längre. ^^
Jag som står för middagen idag förresten, och det blir inget mindre än - fajitas - MUMSFILLIBABA!

Funderar på att åka in till storstaden imorgon, har 25% rabatt på Kappahl och den går ju ut imorgon så hade vart trevligt om man kanske kunde hitta något att inhandla.. sen måste jag leta reda på en optiker och en gång för alla beställa tid till synundersökning så jag äntligen får nya glasögon...
Var förresten på Apoteket idag för att hämta ut mina mini-piller - 168kr.. O_O Hutlöst dyrt!!!.. Hade jag hämtat ut i Kiruna så hade jag fortfarande haft ungdomsrabatt har jag för mig och då hade det endast kosta 80-90kr har jag för mig.. >< Its fuckin sick att mediciner ska vara så jääääävla dyrt.. *morr*..

xoxo.

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du inte folkbokfört dig i stockholm då? Du får ju rabatt på det stället vart du är folkbokförd.

2010-04-11 @ 13:45:29
URL: http://aidantaustas.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Vad jag vet så är det halva priset fram tills man är 25 eller vad det nu var. Det var i alla fall vad de på UM sa till mig innan jag skulle flytta. Att jag skulle folkbokföra mig här i Karlstad så att jag kan hämta ut p-piller till halva priset (speciellt då jag betalar 250kr för 3mån (halva priset))

2010-04-11 @ 13:52:27
URL: http://aidantaustas.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Men i Kiruna är de ju ändå helt borta hela högen. Jag har inte fått så mycket hjälp med mina problem på det där stället. Enda jag fått därifrån är p-pillrena, flera olika sorter hela tiden. Men ska snart göra ett besök här också, måste förnya mitt recept till sommaren.

2010-04-11 @ 13:56:30
URL: http://aidantaustas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0