Fruktsoda

Igår blev det en väldigt tidig kväll, gick å la mig vid 22 tiden, var så himla trött.
Kanske var för det bästa, för om jag hade suttit vid datorn så hade det något blivit ett tråk inlägg, hade en sådan dag där man känner att ingen förstår en.. men men..

Massa vårblommor börjar komma upp lite här och där, såg bland annat en massa krokusblommor i olika färger i Uppsala utan för Carolina Redeviva. Underbart härligt att våren har kommit hit ^__^  - LOVE IT!
Men ganska stor skillnad på hur det var uppe i Kiruna och hur det är här.. I kiruna var det fullt med snö och pissgråttråkigtväder , medans här nere så är snön i stort sett helt borta, inge is på vattnet whatsoever och blommor har som sagt var börjat ploppa upp. =DDD Hur kan man inte älska detta?!?


På tal om något helt annat, om 13 dagar så blir man stor.. Känner för jäkla mysko faktiskt, men ändå lite spännande ^-^ . Amanda tycker jag ska ha kalas med massa ballonger,kakor, godis å tårta =)) Hehe, får se vad man hittar på.
Skönt iaf att mamma och pappa kommer ner för att fira mig!♥

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0