Anonym.

Här tidigare i veckan så såg jag att jag hade fått en ny kommentar - "YAAY" tänkte man ju då, men icke sa nicke.
Var en kommentar av någon som var "anonym" som hade skrivit kort och gott -"tjockis".
Varför jag använder kaninöron "" vid ordet anonym är för att denna person har kommenterat tidigare, och det är inte så svårt att lista ut vem det kan vara.
Anyhow, visst om jag nu skulle vara tjockis, jag har iaf tillräckligt bra självkänsla och självförtroende för att inte sitta och behöva skriva väldigt intelligensfattiga och elaka kommentarer till folk för att må bra.
Har bara en sista sak att säga.

HA HA HA!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ha ha ha ha ha ha, ja, det finns folk till allt.

2010-09-01 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0