Beautiful blogger..


Tack så mycket Jenny för den fina utmärkelsen! Eftersom jag fått denna utmärkelse så måste jag skriva 7 saker om mig själv, enligt blog award reglerna. För er som inte vet dem så ser det ut så här:
1. Som awardvinnare ska du kopiera in award-bilden i din blogg för att visa att du fått den.
2. Tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av.
3. Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.
4. Skriv 7 intressanta saker om dig själv.

Lite snabb fakta om mig då:

Jag absolut älskar mjukisdjur, även fast jag just nu bara sover med en liten sötsak:


Jag har en massa drömmar och fantasier som jag vill förverkliga och en massa saker jag vill göra här i livet, men jag är lite seg i starten tyvärr. Brukar ta ett tag innan jag kommer igång med saker :-P

Jag hade en tid när jag var yngre då jag verkligen inte mådde bra och min självbild var helt fucked up. Det insåg jag ju självklart inte då, men nu när jag kollar tillbaka på bilder från den tiden så inser jag hur jävla fel jag hade om mig själv.

Jag älskar att leka med smink och olika frisyrer, men börjar bli ganska less på att bara ha mig själv att prova på.

Jag kan ibland få lite nostalgikänslor från tiden när man var lite, då vill jag bara springa upp på vinden och hämta ner alla mina Barbies och börja leka med dom. (haha!)

Jag saknar några personer i mitt liv.

Jag tycker om att fota närbilder på blommor. Speciellt sådana där man inte riktigt ser vad det är. Men det gillar inte min farbror, han gillar inte när bilden måste förklaras vad det är.. HAH! XD

Här är dom som jag tycker förtjänar denna award:

Johanna
Robin
Anki
Decci
Frida
Erika
Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0