A long day.

Då var man hemma efter en lång men väldigt trevlig dag.
Har som sagt hjälpt min kusin Jennie att vara barnvakt till min andra kusins barn. :-). Då Jennie själv har en liten son på ett par månader så ville hon ha hjälp av mig för att ta hand om dom andra små knoddarna.
Alla tre knoddar var på ganska så bra humör så det var inte allt för jobbigt, även fast det självklart var lite små gnäll här och där som det är i stort sett alltid med barn.
Men dom är ju bara för underbara, älskar mina söta kusinbarn! ♥♥♥♥

Elias
Linus Julia

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: haha, ja det tycker jag! :D

2010-12-03 @ 08:49:51
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0