Kan inte och vill inte vara någon annan än mig själv!

Just nu känns som om livet verkligen inte går min väg och jag bara vill krypa ner under täcket och gömma mig där.. Kinda sucks big time!

Men nu efter jul då jävlar ska jag ta tag i mitt liv och försöka få lite rätsida på vad jag vill här i livet. Söka jobb, och förhoppningsvis får man ett jobb ganska så snart, och så blir det då att spara ihop pengar så att man kanske inom en inte allt för avlägsen framtid kan åka iväg och jobba som volontär.
Nu har jag bestämt mig, ska sluta älta och lägga saker bakom mig och BARA se framåt! För man kan aldrig veta vad för spännande framtiden har att erbjuda - allt är möjligt så länge man ger sig fan på det ;-D

Måste få säga att även fast jag fortfarande inte är speciellt förtjust i staden Kiruna (dock har jag börjat uppskatta naturen här omkring mycket mer sen jag flyttade neråt landet - inget slår en riktig Kirunavinter!), så är det himla mysigt att vara hemma här i Kiruna, få umgås med min underbara och älskade familj, och få hitta på en massa bus med vännerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0