Peace

Ja oj jag är ju så fruktansvärt fet så självklart var det fel av mig att säga "lilla jag"!
Usch usch för mig...
Haha eller inte, visst jag är inte den smalaste stickan i världen, men inte fan är jag fet, och hur som helst om nu folk tycker det så är iaf jag nöjd med mig själv. Spelar ingen roll vad andra tycker så länge man tycker om sig själv!
Patetiska människa som inte har nå bättre för sig än att klanka ner på folk! XD
Ja då fick man sig ett gott skratt ikväll också. Och jag har mina aningar. 8D


Inte uppd på några dagar nu, har inte haft någon större lust och inte haft något roligt att skriva heller. :P
Livet flyter på som vanligt, skola måndag och fredag och resten av dagarna pluggar man lite smått och ser till att njuta av livet.
Var inne i stan igår med Amanda, var trevligt. Hittade lite småsak, bland annat lite doftljus från Lagerhaus.
Idag hjälpte man mormor att byta gardiner, så nu är det så fint här så , haha!

Blir bara mer och mer sugen på att göra en tatuering, och blir ju inte bättre av att höra om alla andra som gör.
Får se hur det blir med den saken. ^^

XoXo/Ida


Kommentarer
Postat av: Cindy

Vem sa vad?:S

2010-02-11 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0