Ace of Spades

Sitter och kikar på So You Think You Can Dance... Helt underbar serie, man blir så avis och inspirerad av att se alla duktiga dansare :D <3
Idag har jag inte gjort någotspeciellt, vart ute och passat på att njuta av solen som var framme en stund, och dessutom har jag fotat lite. ^^.
Blir att gå ut nån annan dag här och fota lite mer "artsy" pics!


Imorgon blir det att åka in till City för att kika i affärer och fika med Amanda. Trevligt, slipper man gå själv i en massa affärer, börja bli sjukt less på det :P Haha!
Hur som helst, måste komma ihåg att köpa present åt Linus och Sara (Lägg på minnet nu Ida!!!)
Och dessutom förhoppningsvis blir det att äta sushi imorgon - LÄNGTAR!

Just ja, har nästan så gott som bestämt mig när jag ska åka uppåt, måste bara höra med mor vad hon tycker och kolla med skolan så det inte är något viktigt man missar..
Men som det ser ut nu så kommer jag i slutet av Februari och då vill jag umgås, Just so you guys now! XD

XOXO/Ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yeay !!! Då ska jag oxå försöka ta mig upp :) Mums med sushi, och SYTYCD är grymt bra.. gillade fågeldansen :)

2010-01-27 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0