Chili sin carne

Då har man vart ner på stan och handlat ingredienserna till dagens middag:
Chili sin carne - Chili utan kött, vegetariska varianten av chili con carne.
Ska bli spännande och se om man lyckas göra det ätbart.

(bild tagen från recept.nu)

Var egentligen tänkt att Norrlandsnationen skulle bjuda på middag för alla nya reccentior (stavning?) , men har itne fått någon info om det än så jag vettefan.
Iaf imorgon blir det åter skola , längtar faktiskt, känns lite tråkigt att bara ha lektioner på måndagar och fredagar :O. Fast då har man ju alla andra dagar till självplugg. :)

Tänkte ta mig ut här någon dag när det fortfarande är ljust och fota lite grann så folk får se hur underbara Vaxholm ser ut, fast så mycket vackrare på våren och sommaren!<33
Sen måste jag förstås ha med mig kameran någon dag till Uppsala, och fota lite där.

Ja var inte tänkt att även detta inlägg skulle bli långt, men va fan. Hoppas ni orkar läsa.

XOXO/Ida.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte alls långt! Önskar du skrev längre! :-)) ;-)



Gott med mat :-D jag totaldumpade dieten idag efter att inte ha gått ned ett gram på 5 dagar! (och dieten är bara 7 dagar lång, så..)

Så jag ska också äta nåt gott idag hoppas jag :-)

2010-01-21 @ 17:02:34
URL: http://lunacherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0