First class.

Jahapps då vad andra skoldagen avklarad, härligt :D.
Och klantskaft som jag är så imorse när jag steg på bussen och skulle ta fram min mp3 ur ficka för att lyssna lite musik och fördriva tiden... Poff den var borta :O. Klantiga jag hade tappat den ><. Får väl trösta mig med att den var billig och att jag inte använder den speciellt mycket.

Studielånet har dessutom kommit, nu är man "rik" XD . Kanske äntligen blir att investera i ett par nya glasögon :) .
Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n imorgon med mormor♥♥ . Och imorgon blir det som sagt var utgång med min gamla barndomsvän Amanda, börjar faktiskt bli lite nervös :O Läskigt att gå ut i en "ny" stad typ. Men blir nog bra.

XOXO/Ida.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad roligt! :D

Allt är väl läskigt med nya städer? ;P men nångång måste ju vara den första att gå ut där också :)

2010-01-23 @ 00:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0