Free

Just ja, idag på sista lektionen så hade lärarn med sig lite gratis kurslitteratur om vi ville ha... Och självklart säger man icke Nej när något är gratis ;D.. Haha. Dessutom verkar det vara en intressant bok så.. ^^
- Arkeologer i Bibelns Sodom.

Sen så passar jag på att tipsa om två vääääldigt bra böcker.
Lars Kepler - Hypnotisören
Dacre Stoker and Ian Holt - Dracula The Un-Dead .
Speciellt den om Dracule är awesome and so beautiful, den är den officiella fortsättningen på BS - DRACULA .♥♥♥


xoxo.

Kommentarer
Postat av: TSUKII ♥

sv: oh taaaack så mycket! :D haha lade märke till mina glas till glasögonen, kinderna ser förminskade ut genom glaset haha, jag är riktigt riktigt kass syn! :p

2010-03-19 @ 22:41:17
URL: http://tsukii.se
Postat av: fridan

sv: Japp, jag håller med dig. Hon var helt klart en av de bästa och så jäkla sprudlande och glad människa. Mer ville vi se av henne :P

2010-03-20 @ 09:18:13
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0