Let's Dance

Sitter och kikar Let's Dance.. :P Älskade Claudias Bollywood dans - looks soo freakin awesome! Vill också kunna dansa bollywood.. :D

Idag har man haft skola. Lika intressant som vanligt, men ack så trött man var på morgonen. :P
Och när man kom hem så åt man middag, kikade lite tv och sen sov man i ungefär 1 och en halv timme - det var skööönt!

Usch min rygg tar död på mig ibland, måste nog göra lite övningar ikväll så man orkar med morgondagen.
Och som sagt, blir ju utgång imorgon - Amanda ville ha med mig ut så. Först förfest hos Rambo med Amanda och Benji. (ingen aning om vilka Rambo & Benji är, blir första gången jag träffar dom xD) Sen blir det att dra till Medusa tror jag..
Amanda berättade dessutom att Rambo tydligen verkar försöka para ihop mig med Benji - Haha! XD

Rättelse, blir nog inte Medusa då jag märkte att de har 21års gräns..
Inte meningen att man ska gå ut om man är under 20 - HAHA! XD

Anyhow... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0