Options



Idag  har jag inte gjort något vettigt, vart ute en liten sväng och promenerat när solen passade på att va framme, men förutom det har jag bara latat mig och laddat upp inför en ny vecka.
Skola imorgon som vanligt, hoppas det blir intressanta föreläsningar, sen om jag orkar kanske jag tar en liten tur på stan i Sthlm och se om ja hittar nå bra träningskläder eller vårjacka.
Lär väl också åka in till stan en annan dag i veckan, då man är lite piggare. =P
Sen annars i veckan blir det att börja skriva på hemtentorna - 25000 ord på båda och man får inte ha med mycket av sina egna åsikter. Känns totalt omöjligt o_o men har gett mig tusan på att klara det!

Läste här tidigare om Campus1477 (Universitets träningslokaler) , låter helt underbart - då de bland annat har så att man kan lära sig klättra - AWESOME , alltid velat prova på det! Så funderar på att ta mig dit och höra mig för om priser och sådant, gäller bara att hitta rätt i Uppsala, inte det lättaste (tur att jag inte har lokalsinne som min farmor iaf) XD
Så iaf ska börja träna om det verkar bra, känner mig pepp! Och ska bli så skönt när våren börjar komma då man kan ta sig ut och springa i vårsolen.♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt :) Lycka till med hemtentorna!!!

2010-03-07 @ 19:47:50
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0