Science

Imorgon blir det att åka och handla mat till påskmiddag med farmor.. ^^.  Och sen på kvällen blir det tjejmys hos Veronica, Trevligt värre! :-DDD

Sitter och funderar lite, mama & papahar sagt att jag ska få en systemkamera i födelsedagspresent, nu undrar jag vilken ja vill ha måntro.. o_O .. Och would be so awesome to find someome who wanna play model.. XDD Oh well..
Kikar på Resident Evil - Extinction , mycket bra film(er). Sjukt sugen på att se en riktigt jäkla skräckis, eller flera st, känner för att bli lite rädd. Faast inte fan vågar jag kolla själv, då kan man inte sova efter man gjort det isf.. :P Haha!

xoxo.♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gjorde helt enkelt så att jag kollade upp på nätet först vilka som kunde vara tänkbara, sen gick jag till affären och klämde på dom och bestämde mig därefter! ;D

2010-04-01 @ 09:28:48
URL: http://aidantaustas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0