Dag2 - Därför bloggar jag

Nu ska jag då berätt om varför jag bloggar. Ärligt talat: Jag har ingen jävla aning.
Okej en liten aning har jag väl, men ibland kan jag inte riktigt förstå varför jag fortsätter blogga.

Det började väl med att man läste alla dessa storbloggar för x antal år sedan och blev lite inspirerad.
Så man började väl att blogga lite smått för omkring 2år sen, då med min gamla blogg Inlagdgurka. Blev dock inte så mycket bloggande med den då man använde bdb ganska mycket tidigare så kändes väl lite onödigt att uppd på båda, så för ca ett år sen skaffade jag denna.

Största delen till varför man fortfarande bloggar är för att ge vänner och bekanta en inblick i vad som händer i ens liv.
Sen så är det ju självklart skönt att få skriva av sig lite om allt mellan himmel och jord. :-D.


Detta inlägg blev inte långt som de förra, men beror på att jag inte har lika mycket att berätta.
Hoppas ni gillade det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0