Dag5 - Min familj

Min familj består alltså då av mig (förstås) mamma och pappa. En liten men alldeles underbar familj!

Min mamma är världens bästa mamma (enligt mig). Hon finns alltid där för en och hon ställer alltid upp för allt och alla. Hon är en sådan människa som verkligen ger energi och man mår bra av att vara med henne.
Genom hela mitt liv så har jag alltid vetat att ovs vad så har jag alltid kunnat komma till henne (och pappa) vad det än gäller, och det är något väldigt uppskattat.
Väldigt kreativ och estetisk är mamma, och jag vill tro att jag ärvt en del av det från henne.

Finns mycket att säga om min kära mor, men just nu vill jag bara säga "Jag älskar min mamma!!"

Sen icke att förglömma min pappa som självklart är världens bästa pappa.
Medans mamma är den som lyssnar och håller med, så är pappa den som lyssnar och är logisk - försöker alltid komma med lösningar även fast de kanske inte är det man vill :P.
Pappa är lite mer tillbakadragen och tystlåten, och jag tror nog jag ärvt det från honom. Sen så är min käre far ett stort "fan" av miljön, en liten skogsmulle!

Och självklart finns det mycket mer att säga om min far, men som sagt just nu vill jag bara säga "Jag älskar min pappa!!""

Båda mina föräldrar har alltid funnnits där för mig och jag är så glad att just dom är mina föräldrar.
Utan dom så hade jag nog inte vart den jag är idag, och det hade vart tråkigt för jag gillar den jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0