HAHA!

Ja ibland kan man inte göra annat än att skratta när man tänker på vad det är för människor som håller till ute på nätet. Som tex:

Fick ett mejl från en kille, började helt okej med det vanliga "Hej. Vad gör du?".(dock skrev han som en jävla kratta)
Sen så blev han sur eller något för att jag skrev att det är lättare att svara på specifika frågor än att berätta hela ens livshistoria, men inte nog med det, sen så hade han mage till att kalla mig för en patetisk omogen fjortis just för att jag inte ville berätta vad jag heter. O_O. HALLÅ, whats up with that ? :S.
Kunde tyvärr inte svara tillbaka på det för han hade "avböjt mer kontakt med mig".
Om han nu ska hålla på att behandla människor på det sättet så kan jag tänka mig att han inte blitt trevligt bemött tidigare.


Helt jävla otroligt vilka människor det finns ute i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0