Goddag!


Blev inget morgon inlägg så blir ett förmiddags inlägg istället. Men jag hoppas ändå alla sovit gott.
Själv så hade jag en hemsk mardröm inatt, vaknade vid halv 5 och vågade knappt somna om. Var tvungen att tända lampan och krypa ihop med min lilla varg i famnen och vänta tills det värsta minnet av mardrömmen var borta. Usch mardrömmar är verkligen inge kul >___<

Imorgon kommer mamma hit :-DD YAAY! Blir att åka in och möta henne vid t-centralen för att sen gick runt på stan lite, ska bland annat köpa hårfärg. Färgen jag har nu känns så himla risig och "dassig". Iallafall.

Jag önskar er alla en finfin dag! <3

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-16 @ 12:51:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0