Tankar om livet.

Såhär på kvällskvisten blir det lätt att tankarna vandra iväg och man börjar tänka efter lite för mycket.
I vissa fall är det skönt, rensa tankarna lite och bara vara, men just nu så gillas det inte.
Jag börjar tvivla för mycket, tvivlar på mycket i mitt liv, och vissa ggr känns min oro befogad och det är det som känns så jävla hemskt.
Försöker att inte bry mig, att fortsätta hitta dom små sakerna i ens vardag som förgyller ens dag, men ibland så tar känslorna bara över.
Åååh!
:-(

Kommentarer
Postat av: Linda

De är lätt hänt att man börjar tänka för mycket. Bara att försöka tänka på dem bra sakerna i livet som du skrev. Du har säkert en massa spännande framför dig bla. din resa till England :)

Se en rolig film så känns de kasnke bättre eller prata med en kompis :)

2010-09-23 @ 10:46:22
URL: http://nogg.se/lindafjallborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0