Dagens.

Dagens låt: Katy Perry - Fireworks
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor, rosa linne och julröd kofta.
Dagens planer: Inga.
Dagens vill ha: Något som gör mig glad.
Dagens saknad: <3
Dagens drog: Lypsyl as always.
Dagens tråkigaste: ...
Dagens finaste: Musik<3
Dagens kram: Inte fått någon kram idag :P
Dagens humör: A bit down. :/
Dagens mående: Lite upp och ner.
Dagens borde: Putsa på mitt cv.
Dagens parfym: Använder sällan parfym.
Dagens bästa: Nytt år - nya möjligheter!
Dagens sämsta: Mycket.
Dagens sysselsättning: Surfar runt på nätet.
Dagens materiella vill ha: Böcker,böcker ännu mera böcker.
Dagens längtan: Längtar efter varm choklad med vispgrädde.
Dagens fundering: Kommer 2011 bli ett bra år för mig?
Dagens middag: Farmors mat.
Dagens kärlek: Mina underbara vänner<3
Dagens skratt: Nothing so far.
Dagens tanke: Kommer 2011 bli ett bra år för mig?!
Dagens irritationsobjekt: Min stela nacke T_T
Dagens smycke:
Mina älskade armband.
Dagens just nu: Miley Cyrus - Can't be tamed.
Dagens önskan: Kan dagen bara inte vara över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0