Life is what you make of it.

Åh du underbara känsla, se till att stanna ett bra tag nu!
Känner mig faktiskt riktigt pepp på allt som har med livet att göra, och det är för jäkla härligt. Peppad för jobbsök, peppad för träning, pepp överhuvudtaget.
Nog för att jag är beredd på att det säkert inte bli det lättaste att hitta jobb, då det finns många som söker. Men jag ska söka allt mellan himmel och jord och med positivt tänkande så lär jag förr eller senare säkerligen få ett jobb, gäller bara att inte ge upp!

Och sen träning, det känns bra, för det är ju för jäkla skönt att röra på sig, om det än bara är en lugn promenad så är det så skönt. Frisk luft rules!
I måndag så kom jag ju igång med träning, inge mycket men lite små övningar och sådant. Och det känns redan för jäkla skönt ^_^. Träningsvärk!

Livet känns ganska så bra just nu. Visst finns det lite saker jag hade velat ändra på, men på det stora hela så känner jag mig relativt lycklig. Har insett att det aldrig lönar sig att gå runt och älta saker.
Och som sagt "Life is what you make of it..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0