Agreement

Som sagt, till hösten blir det ju plugg i Övik. (awesome!!)
Och nu är i stort sett allt klart med boende också, blivit erbjuden en liten studentetta 24kv. med kokvrå. Först tänkte jag ta ett rum i en studentkorridor men kände att de kan vara skönt att ha egen toa och dusch så då blev det detta.
Fick avtalen/kontraktet igår för att skriva på och jag skickade iväg dom igår också.
Lite jobbigt bara att jag inte verkar få tillgång till stället förrens 1/9 då både pappa och mamma har planer och skolan eller rättare sagt det är inskrivning redan den 2sept såå, de känns lite knepigt.
Men ska ringa och fråga om man kanske inte kan få tillgång till den redan den 27 eller så, annars får mamma och jag klura ut något sätt för att fixa det. Det löser sig alltid, på ett eller annat sätt. :-D





(I know, min namnteckning sucks... )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0