From 31 to 7.

Sen sist så har jag ju vart uppe i Kiruna ca 4veckor från 31maj till 7juli.
Och för en gångs skull så hade man ju någorlunda tur med vädret, vi hade några fina dagar. Var trevligt att få spendera lite tid där uppe med släkt å vänner.

Har väl egentligen inte så mycket att berätta från det, just för att jag inte gjorde något allt för ovanligt .
Men iallafall:
* Firade midsommar med släkt och grannar.
*Umgåtts med Decci och Erika en massa.
*Vart på fest där jag bara kände två personer och faktiskt haft roligt.
*Äntligen fått äta Langos på Kirunafestivalen.
*Träffat min gamla vän Lina på en fika.
*Träffat Amanda på en fika.
*Fikat ett massa ;).
*Lagat väldigt god mat: Renstek med kokt potatis och broccoli med en sås på goliatmusseron och messmör!
(YUM)

Ja dom små punkterna sammanfattar väl ganska bra vad jag gjort.


Kommentarer
Postat av: Anja

Men du glömde ju att du träffat mig;).....

2011-07-17 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0