Summer hair.

Känner att det kanske börjar bli dags för en liten uppdatering av håret. Min plattfall börjar komma tillbaka ganska så rejält och det är ju inte speciellt roligt med hår som slickar sig längs huvudet även fast det är nytvättat ;-P.
Men ändå så är jag lite osäker då jag har väldigt långt hår nu och kan inte minnas sista jag hade så här långt, om jag ens någonsin haft det.
Speciellt nu när det sakta men säkert börjar bli varmare så kan det vara skönt med en lite lättare frisyr då mitt hår är ganska tjockt i sig själv.

Lite sugen på att färga också, pendlar mellan rött och ljusbrunt men som sagt, är tveksam.
Och när det kommer till frisyr så antingen kanske gå till någon riktigt duktig och penta håret (gjorde ju det förr förra vintern, men det var fint en dag sen så försvann i stort sett allt det härligt lockiga..), eller klippa en riktigt snygg page/bob.

Vad tror ni därute, några förslag?



Kommentarer
Postat av: När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Åh tack va gulligt! :D

2011-03-28 @ 20:25:59
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0