Ta-ta-dam.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag sov
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Zappade mellan tvkanalerna
Det sista du sa högt: Tack för maten!
Det senaste någon sa till dig:
'Jag går och lägger mig lite.'
Vad har du druckit idag:
Vatten och mjölk
Vad var det senaste du åt:
Hemmagjord Rabarberkräm
Vad var det senaste du köpte:
Aftonbladet
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun
Vad är det för väder hos dig nu:
Solsken och halvblå himmel
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Inte kanske kärlek, men passion och attraktion.
Sover du tungt:
Det är väl olika från kväll till kväll antar jag
Drömmer du mardrömmar:
Alla drömmar vi väl mardrömmar nån gång


Favoritlåt just nu: Lady Gaga - Born this way
Vad ser du om du tittar till höger:
En lampa
Vad gör dig glad just nu:
Solsken och grönska, och en viss person..
Vad ska du göra härnäst:
Ta en promenad
Höger eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Uttråkad, men glad
Favoritgodis:
Choklad
Kläder just nu:
Svarta jazzbyxor och ett grått linne


Sommarplaner: 31maj blir det att åka upp till Kiruna, men förutom det inga planer än så länge.
Hur många kuddar sover du med:
3st
Spelar du något instrument:
Har kunnat spela blockflöjt
Morgon eller nattmänniska:
Det varierar nog skulle jag vilja säga.
Vad är viktigast för dig: Klyschigt men kärlek och vänskap
Är du kittlig:
När jag är trött
Snarkar du:
I guess not
Stjärntecken:
Vädur/Oxe
Äckligaste insekten:
Myror - Iiiik!
Längtar du mest efter just nu:
Lite nack och ryggmassage hade inte suttit helt fel nu.
Godaste glassmaken:
Mjukglass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0